Raymarine lanceert exclusieve Spotify-afspeellijsten op maat voor schippers

Raymarine lanceert exclusieve Spotify-afspeellijsten op maat voor schippers

Raymarine heeft de lancering aangekondigd van een reeks Spotify-afspeellijsten die speciaal zijn ontworpen voor watersporters.

dinsdag - 12 september 2023

Raymarine heeft de lancering aangekondigd van een reeks Spotify-afspeellijsten die speciaal zijn ontworpen voor watersporters. De afspeellijsten worden uitgebracht tijdens het gerenommeerde Yachting Festival van Cannes, in september.

Muziek is altijd een integraal onderdeel geweest van de vaarervaring, het creëert de perfecte ambiance en versterkt het gevoel van avontuur op het water. Raymarine erkent dat het belangrijk is om schippers afspeellijsten te bieden die hun reizen aanvullen, en zal daarom een reeks afspeellijsten samenstellen en uitbrengen op Spotify, op maat gemaakt voor verschillende (be)stemmingen tijdens het varen.

De serie biedt een selectie van muziek, variërend van opzwepende deuntjes voor snel aan de wind zeilen en snel varen, tot ontspannende melodieën die perfect zijn voor cruisen, zodat er voor elke muzikale voorkeur iets bij zit.

Raymarine Spotify Playlists on Axiom

Raymarine heeft het prestigieuze Cannes Yachting Festival gekozen als locatie voor de officiële lancering. De show, die bekend staat om het samenbrengen van bootliefhebbers en professionals uit de industrie van over de hele wereld, biedt het ideale platform om de Raymarine Spotify-afspeellijsten te introduceren bij de veeleisende bootgemeenschap.

De Spotify-app integreert naadloos met Raymarine's serie Axiom kaartplotters, voor eenvoudige toegang tot afspeellijsten wanneer u aan boord bent, zowel direct via het touch screen-display of op afstand vanaf een telefoon of tablet. Schippers kunnen eenvoudig bladeren en afspeellijsten selecteren op basis van hun voorkeuren en genieten van ononderbroken muziek tijdens hun reizen. Of ze nu op open zee varen of aangemeerd liggen in een rustige baai, schippers kunnen hun ervaringen aanvullen met de perfecte soundtrack passend bij hun avonturen.

"We zijn erg enthousiast over de lancering van de Raymarine Spotify-afspeellijsten op de Cannes Yachting Festival," zegt Chloe Rice, directeur van Marketing EMEA en APAC bij Raymarine. "We begrijpen dat muziek een belangrijke rol speelt bij het verbeteren van de vaarervaring, en met onze samengestelde afspeellijsten kunnen schippers genieten van hun tijd op het water met de perfecte soundtrack. Raymarine blijft de grenzen van innovatie in de maritieme industrie verleggen en het uitbreiden van ons bereik naar nieuwe kanalen zoals Spotify ondersteunt onze visie.

Raymarine nodigt schippers uit om zich onder te dompelen in de wereld van Raymarine Spotify afspeellijsten: https://spoti.fi/3EtqJP0